tiistai 20. joulukuuta 2011

Suostuttelua ja Unelmia


 Moikka!
 Tänään oli ihan normi päivä koulussa eli olin mun kaverin, Ellyn kanssa kiusaamassa poikia ja niin poispäin..
 Kotona taas on suostuttelun vuoro:
Yritän suostutella isääni, eetä saisin vuokrata maailman ihaninta PV tammaa Emmaa (Sukupostissa nimellä Poema). Mä niin rakastan sitä tammaa!! ♥ :)  Unlemoin niin paljon siitä, että saisin Emman.. Unelmoin meidän yhteisistä valmennuksista, kisoista ja ihanista maastoista, sekä vain pitkistä hoito-hetkistä! ♥

 Vaikka en varmaan enään kuulu Ramonan porukkaan tauon jälkeen, haluaisin kuitenkin taas käydä siellä..
 Oli niin ihana olla "Ramonan laina tyttö" ja hauskin kiusaamis kohde ♥ mulla on niin ikävä sitä aikaa :((

 No mutta, päivän pelastus: mun iskä EHKÄ voisi suostua tähän, jos Ramona puhuu sen kanssa aattoratsastuksen jälkeen ... Nyt se on sitä mieltä taas, että: "-Ramona on paras ratsastuksen ope" jne... ♥♥

Tässä liitteenä päätin lisätä kuvan Emmasta
 Ja mun kamusta Ellystä ja minusta :) (Me ollaan siis ihan normei :DD )

2 kommenttia:

  1. EEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!
    Sä laitoit ton KUVAN!!!!!!!!!!!!
    Jos laitat mun sen ovi kuvan nii........

    VastaaPoista
  2. Niin mitä?? :DD Joo, en kyl laita sitä ovi kuvaa :DD

    VastaaPoista