sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

Laiska minä !

 Heippa! Suuren tahoittelut, etten ole taaskaan kirjoittanut blogiin.. En vain yksinkertaisesti keksi aiheita, eli olisi kiva jos lukijat välillä ehdottaisivat joitain erikoispostauksia?   Ensi viikonloppuna luvassa on ainakin "Päivä tallilla kuvineen ja videoineen" postaus, eli edes jotain piristystä bloggaamiseen! :)

 Tosiaan en nyt jaksaisi tuveta kertomaan sen tarkemmin mistään viimeviikon tapahtumista, paitsi keskiviikosta! :)

 Keskiviikkona oli ihan siedettävä koulupäivä, vaikka tulikin vähän riitaa kavereiden kanssa.. Olin kuitenkin tosi hyvällä tuulella, sillä tiesin meneväni tallille koulun jälkeen.
 Tallimatkalla sain tietää, että menen Dotsie nimisellä irlannincob tammalla Lenun sian, ja juuri sille pisimmälle maastolenkille! En ole koskaan oikein pitänyt Dotsiesta, sillä se on minulle turhan vahva, ja en pärjää sille, kun se lähtee pukittamaan..

  Heti alussa minulle tulikin ongelmia tamman kanssa, sillä se rupesi potkimaan ja pelleilemään. No, siinä sitten komennettiin tammaa Dotsien entisen ratsastajan Siselin kanssa. Noustuani selkään tamma oli rento ja mukava, mutta heti ensimmäisellä laukkapätkällä se lähti pukittamaan ihan älyttömiä pukkeja, joissa kylläkin pysyin. Toisella laukannostolla tamma heittäytyi pelleilemään ja lähti täyttyä pukki-kiitolaukkaa yhden ex-ravurin perään. Onnistuin onneksi pysymään kyydissä, mutta oli tipalla, että lentäisin. Ja kappas kappas, kun kolmannella kerralla tamman heittäydyttyä kovaksi ja lähtiessä pukitellen alamäessä kiitolaukkaan lensin kivan voltin lumihankeen ..Voi voi, kuinka nauroimme tuolle lennolle ratsastuksenopettajani ja Siselin kanssa! :D

 Lennettyäni nousin heti selkään, mutta hetken päästä huomasin, etten yhtään pärjää tammalle ja, että jalkaani sattuu. Silloin Sisel hyppäsi Dotsien selkään, minä menin kärryyn ratsastuksenopettajani kanssa ja pidin käsihevosena Siselin ex-ravuria Kepaa. Pian Sisel kuitenkin antoi minulle käsihepaksi Dotsien ja ratsasti taas Kepaa.

  Yhdessä vaiheessa Dotsie kiskaisi kunnolla taakseppäin laukassa ja jouduin päästämään ohjista, jolloin tamma astui niiden päälle ja "naps" niin ne olivatkin jo rikki -.-
 
Tultuamme tallille olimme ihan hikisiä ja mutaisia kaikki :D Porukeiden mennessä vaihtamaan vaatteita ja pesemään naamaansa jäin pihattoon levittelemään kuivikkeita suojaan jolloin ehdin napata yhden kuvat ratsastuksen opettajani Ramonan orista Jumbosta ♥
Kaunis ori poika Jumbo ♥

Tässä sitten viellä perjantainen kuva Tarasta ♥ :)
 Tänään vaihdoin blogiin myös ulkoasun, ja yritin mainostaa tätä erillaisilla nettisivuilla, sillä haluaisin saada vähän lisää lukijoita, jotka jaksaisivat myös kommentoida tekstejä ja kirjoitella postausehdotuksia :D

Mutta eipäs tässä muuta! Moikka! :)

3 kommenttia:

  1. Kiva Blogi sulla lupaan kommentoida lisää mut mee mun blogiin kans plzz :)

    http://me-horses-friends.blogspot.com/

    Sit kun tuun teille auta mun blogin kanssa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kehuista! :) Luen sun blogiasi aina kun kirjoittelet postauksia. Lisäsin myös äsken yhden kommentin blogisi suhteen uusimpaan postaukseesi.
      Mutta juu, voin auttaa tän bloggerin kanssa, kun tulet meille :)

      Poista
  2. Mitäää! Löysin tän blogin ihan sattumalta ja huomasin että siellä on minun hevosestani juttua. Olen siis dotskin nykyinen omistaja ja olisis kiva kuulla että millainen se on ennen ollut. Nykyään olen dotskin kouluttanut ja hän on varsonutkin varsan ja voi hyvin eikä minkäänlaisia ongelmia missään.

    VastaaPoista